«Ο ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΩΝ» Ψηφιακό παιχνίδι που συμμετείχε στο 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

DSC 0213

 

Τη σχολική χρονιά 2014-2015, στα πλαίσια του προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με τίτλο:«Ιχνηλάτες?στο λαβύρινθο των αποτυπωμάτων», υπό την καθοδήγηση της παιδαγωγικής ομάδας που αποτελείτo από την κ. Μαρία Μπαντούνα, Υποδιευθύντρια- Αγγλικής Γλώσσας, την κ. Ελένη Νίκα, Βιολόγο, τον κ. Κων/νο Μαυρομάτη, Φιλόλογο και την κ. Φιλίτσα Ματσάγγου, Γαλλικής Γλώσσας, δημιουργήθηκε ένα ψηφιακό παιχνίδι γνώσεων. Το ψηφιακό παιχνίδι, ιδέα της ομάδας, ονομάζεται «Ο λαβύρινθος των αποτυπωμάτων» και δημιουργήθηκε με το kodugamelab από το μαθητή της Α? τάξης και μέλος της περιβαλλοντικής ομάδας, Διονύση Αδαμόπουλο. Με το παιχνίδι αυτό συμμετείχαμε στο 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής δημιουργίας που έγινε για πρώτη φορά στον Πύργο, στην αίθουσα εκδηλώσεων του 4ου Γυμνασίου Πύργου.

Το «οικολογικό μας αποτύπωμα» αφορά στη μέτρηση των επιδράσεων της ανθρώπινης δραστηριότητας πάνω στον πλανήτη γη. Το αποτύπωμα δείχνει αν τελικά ζούμε  μέσα στα όρια του οικολογικού «προϋπολογισμού» ή καταναλώνουμε, σπαταλάμε τους πόρους της φύσης πιο γρήγορα από το ρυθμό που μπορούν να ανανεωθούν.

Η φιλοσοφία του παιχνιδιού γνώσεων που δημιουργήσαμε είναι η εξής:

Ο ήρωας του παιχνιδιού είναι εγκλωβισμένος μέσα σε ένα λαβύρινθο και προσπαθεί να βρει διέξοδο. Αν απαντήσει σωστά στις 12 ερωτήσεις, που σχετίζονται με το οικολογικό αποτύπωμα που αφήνουν οι ανθρώπινες δραστηριότητες στον πλανήτη μας, προχωράει στους διαδρόμους του λαβύρινθου έως ότου φτάσει στην έξοδο. Εκεί τερματίζει και ευχαριστημένος πια μας στέλνει το μήνυμα και επισημαίνει πως πρέπει να μειώσουμε την επίδραση των ανθρώπινων δραστηριοτήτων στον πλανήτη μας, την πίεση που ασκούμε στη γη, να μειώσουμε δηλαδή το οικολογικό μας αποτύπωμα. Αν όμως απαντήσει λάθος, ο ήρωας δεν μπορεί να προχωρήσει, παραμένει εγκλωβισμένος και βρίσκεται σε αδιέξοδο.

 

Κατεβάστε το παιχίδι απο εδώ.