Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Πάτρα 27-2-2015
- Λεπτομέρειες
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 11 Μαρτίου 2015 08:55
Την Παρασκευή 27/2/2015, είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το Πανεπιστήμιο Πατρών οι μαθητές του Περιβαλλοντικού προγράμματος του σχολείου μας: «Η Φύση, η Νόηση και ? η παρανόηση!», καθώς και του προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας: «Ο Έφηβος μπροστά στα δικαιώματα και τις ευθύνες του». Τους μαθητές συνόδευσε η παιδαγωγική ομάδα των καθηγητών: κ. Ελένης Νίκα Βιολόγου, Θεοδώρας Γκιουλέκα Χημικού, Φιλίτσας Ματσάγγου Γαλλικής Γλώσσας, Παναγιώτας Φωτοπούλου Φιλολόγου, Ευαγγελίας Τζάννε Πληροφορικής.
Πιο συγκεκριμένα τα μέλη της περιβαλλοντικής ομάδας επισκέφθηκαν το ΙΤΥΕ (Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων). Εκεί παρακολούθησαν από την Επ. καθηγήτρια κ. Αμαλία Φωκά αναλυτική παρουσίαση για τις υπηρεσίες που παρέχονται από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (sch.gr), ενώ ακολούθησε ενδελεχής παρουσίαση για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κάνουν παρατηρήσεις, πολλές ερωτήσεις και να αναφέρουν προσωπικές τους εμπειρίες και προβληματισμούς από την χρήση του διαδικτύου.
Τα μέλη του προγράμματος Αγωγής σταδιοδρομίας επισκέφθηκαν το Γραφείο Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου, όπου ενημερώθηκαν από τον Υπεύθυνο κ Π. Κωστόπουλο για τις σχολές, τα τμήματα και για τις δεξιότητες και ικανότητες που απαιτούνται για αυτά. Κάλεσε μάλιστα τα μέλη της ομάδας να οργανώσουν ένα εκπαιδευτικό σχέδιο ζωής, για τα επόμενα πέντε χρόνια, με τις επαγγελματικές τους επιλογές και προτιμήσεις. Στη συνέχεια επισκέφθηκαν τον Συμβουλευτικό Σταθμό Νέων στην Πάτρα, όπου εκεί τους υποδέχτηκε ο Υπεύθυνος κ. Ν. Παπαχριστόπουλος, ψυχολόγος. Τους μίλησε για τις σχέσεις γονέων και παιδιών, για την ήρεμη οικογενειακή ζωή, για τον σχολικό εκφοβισμό και την διαχείριση της σχολικής βίας. Οι μαθητές και στις δύο επισκέψεις υπέβαλλαν πολλές ερωτήσεις και είχαν εποικοδομητικούς διαλόγους με τους υπευθύνους.
Μετά το πέρας των επισκέψεων οι μαθητές και οι συνοδοί τους αναχώρησαν για το ιστορικό Οινοποιείο Αχάια Κλάους, όπου ξεναγήθηκαν, έμαθαν για την ιστορία του αλλά και περιηγήθηκαν στους χώρους του.